
Business
AlgemeenWat viel John Vroom deze week op in Oegstgeest?
• Heeft u de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn al gezien waarbij zij hun ‘Magische Kookboek’-actie introduceren? Hierin moeten 100 Disney stickers geplakt worden. Bij elke 10 Euro ontvang je een Pack bestaande uit 4 stickers. Een leuke actie, waarbij de jongeren de ouders en grootouders ongetwijfeld gek zullen zeuren en ze weer vragend voor de winkel in de Kemp en Lange Voort zullen staan
• “Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst”, zegt men, maar dan moet je wel een beetje aardig voor ze zijn lijkt mij. En die indruk krijg ik niet als ik het pas geplaatste bord bij de ingang van de Jumbo in de Passage lees bestemd voor de schooljeugd, terwijl er voor de overige Jumbo bezoekers geen huisregels gelden
• Supergoed dat Bas, vestigingsmanager van Albert Heijn Lange Voort, de suggestie heeft opgepakt door het plaatsen van een boekenkast in de hal, waarin u gelezen boeken kunt plaatsen die geïnteresseerden dan weer kunnen meenemen om te lezen en daarna weer kunnen terugplaatsen. Mooie vorm van klantenservice, toch?
• Memoreerde ik in een eerdere BUSINESS het feit dat de ondernemers van Winkelgebied De Kempenaer met de gemeente in gesprek zijn over het afval en de containers in de Kemp ter voorkoming van verpaupering dat uiteraard slecht is voor de aantrekkelijkheid van het winkelgebied. Maar in dat kader lijkt het mij ook goed te kijken naar het voortwoekerende onkruid, de verveloze bankjes bij ‘de hondjes’ en de ongelijke stoepbestrating na de glasvezelopbrekingen, wat allemaal niet bijdraagt aan de consumentaantrekkelijkheid
• Las ik vorige week in de rubriek ‘Wie Wat Waar’ in het Leidsch Dagblad een interview met Joke en Nico de Jong van het Danscenter, waarbij zij antwoord gaven op 13 persoonlijke vragen. Ik weet nu wat hun favoriete film is. The Jazz Singer! En u weet het nu ook
• Mosselman………. het was zaterdag een groot succes!!!