Marjolijn van der Jagt overhandigt de eerste Terug naar Oegstgeest-stickers aan Karen Welter van de Koffiemeulen.
Marjolijn van der Jagt overhandigt de eerste Terug naar Oegstgeest-stickers aan Karen Welter van de Koffiemeulen. Foto: Willemien Timmers

Nu ook 'Terug naar Oegstgeest'-stickers bij Oegstgeester ondernemers

Algemeen

Op vrijdag 16 augustus reikte dorpsmarketeer Marjolijn van der Jagt, de eerste 'Terug naar Oegstgeest'-stickervellen uit aan Karen Welter van de Koffiemeulen in de De Kempenaerstraat. Deze gezellige zaak, waar je terecht kunt voor koffie, thee en chocolade, zal de stickers gebruiken om cadeautjes een extra 'touch' te geven.

Door gebruik te maken van de stickers kan elke plaatselijke ondernemer zijn klanten echte cadeautjes uit Oegstgeest meegeven, zodat men hopelijk snel weer terugkomt naar het dorp om meer van dat moois of lekkers te kopen.

'Terug naar Oegstgeest' is de permanente campagne, waarmee Oegstgeest zich in de komende jaren regionaal en landelijk op de kaart wil zetten. De campagne is ontwikkeld door de stichting Dorpsmarketing Oegstgeest. Alle winkeliers, verenigingen en instellingen in Oegstgeest worden uitgenodigd om het beeldmerk dat hoort bij de campagne, de geschreven tekst 'Terug naar Oegstgeest', in hun eigen communicatie toe te passen.

Naast de mogelijkheid om de slogan op de eigen winkelruit of de website te plaatsen, kunnen alle ondernemers nu dus stickers aanvragen en gebruiken om aankopen persoonlijker te maken.

"Samen zetten we hiermee Oegstgeest stevig op de kaart", aldus Marjolijn van der Jagt.

www.terugnaaroegstgeest.nl

Afbeelding

Uit de krant

Uit de krant